Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 jul 13 19:53 
actief lid

Hoi allemaal :welcome:

Ik heb net 'ontdekt' dat er hier dichtbij een hypnosecentrum is (Aarschot) en ik heb wat info gevraagd en volgens hun hebben ze al mensen met emetofobie geholpen na één sessie ( zo één sessie kost 100euro :eek: ) en zou het dus erg goed werken voor ons 'probleempje'....

Omdat ik ten einde raad ben, en mijn leven volledig geleid word door die fobie wil ik er alles aan doen om hier vanaf te komen na meer dan 10j in angst leven!

Heeft er iemand al ervaring met dat hypnosecentrum? en zo niet,

Heeft er iemand al in het algemeen ervaring met hypnose en wat zijn de gevolgen,positief of negatief?

Ik krijg al angst als ik er alleen nog maar over nadenk :wacko: stel nu dat het zo diep gaat dat ik mega hard in paniek slaag of in het ergste geval daar begin te %£¨*¨%£ !!! :eek: :eek:

alle tips, ervaringen,... welkom!

Oh ja, ik ben momenteel 6 maanden in verwachting en volgens de mensen van dat centrum is er geen gevaar of mogelijkheid tot schade voor de baby en kan het perfect tijdens de zwangerschap?! :unsure: zoveel te beter zeker? :whistling:

doei !! :welcome:

You only fear what you can't control...but can you control what you fear?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 02 jul 13 20:55 
actief lid

Hypnose kan inderdaad geen kwaad tijdens de zwangerschap, het kan eigenlijk nooit kwaad.
Ik heb ervaring met hypnose en hypnotherapie (voor andere onderwerpen dan de fobie) en dat is mij zeer goed bekomen. Het hypnosecentrum ken ik echter niet, dus daar kan ik niet over zeggen.
In 1 sessie ervan af zou mij zeer erg verbazen, maar ik gun het je helemaal! Laat je weten of het gelukt is?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 02 jul 13 21:38 
actief lid

ja, ik heb helaas gehoord dat er veel "nepdokters" tussen zitten die na een korte cursus denken dat ze de wereld kunnen veranderen, en ik zou het maar te gek vinden om 100 euro te geven voor iets dat volledig nutteloos,laat staan het probleem erger kan maken :sad:

Ik heb zoiets van baad het niet dan schaad het niet... maar wie weet maakt zo'n sessie,als het niet aanslaat, het probleem (nog) erger... :unsure:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 apr 14 14:57 
lid

Beste Kelly,

ik ben vorige week bij HypnoseCentrum in Aarschot gegaan en heb een sessie gehad bij Rob.
Ik ben heel tevreden over de sessie. Het was kort, maar heeft een diepgaande verandering teweeg gebracht. Het klinkt vaak te mooi om waar te zijn op hun website... maar het is echt de moeite

Veel succes op je pad!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 apr 14 21:12 
actief lid

domienv schreef:
Beste Kelly,

ik ben vorige week bij HypnoseCentrum in Aarschot gegaan en heb een sessie gehad bij Rob.
Ik ben heel tevreden over de sessie. Het was kort, maar heeft een diepgaande verandering teweeg gebracht. Het klinkt vaak te mooi om waar te zijn op hun website... maar het is echt de moeite

Veel succes op je pad!

ik ben bij net dezelfde geweest... het enige wat ik eraan overgehouden had was een lege portefeuille.... :sad:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur