Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Jesje
|
Geplaatst: 10 maart 13 21:44 |
|
 |
mega actief lid |
 |
Geregistreerd: 16 apr 05 17:07 Berichten: 2896 Woonplaats: doesburg
|
de laatste keer dat mikey heel erg gespuugd heeft,had hij die avond wraps gegeten met knoflook saus,nu wil hij geen wraps meer eten en geen knoflooksaus want daarvan krijg je buikpijn en moet je spugen. mikey heeft angst stoornis,zou dit een begin kunnen zijnn voor ontwikkelen van emetofobie, of is dit een normale reactie bij kinderen?
_________________ waar een deurtje dicht gaat, gaat een raampje open !
|
|
Omhoog |
|
 |
flower
|
Geplaatst: 10 maart 13 21:48 |
|
 |
super actief lid |
 |
Geregistreerd: 19 jan 04 22:56 Berichten: 1861 Woonplaats: limburg(B)
|
kan beide zijn emily heeft eens een zachtgekookt ei gegeten en toen verslikte ze haar en daardoor kwam een dikke slijm in haar keel en daardoor moest ze overgeven,toen heeft ze ook gezegd dat ze nooit geen ei meer eet want daar moet je van overgeven.zolang er niet meer dingen gemeden worden zou ik me niet teveel zorgen maken,maar als hij meer linken gaan leggen en mijden zou het wel onze rochting kunnen uitgaan
_________________ nadja,36 jaar.getrouwd met mario en trotse mama van emily  
|
|
Omhoog |
|
 |
meggie
|
Geplaatst: 11 maart 13 5:54 |
|
 |
Niet meer te stuiten zo actief lid |
 |
Geregistreerd: 06 jan 11 6:57 Berichten: 15106 Woonplaats: alphen aan den rijn/Yogyakarta
|
Hoelang is dat geleden van die wraps?
_________________ meggie, Lezen op eigen risico: toon extreem bang dat anderen gaan kotsen , leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!
|
|
Omhoog |
|
 |
Jesje
|
Geplaatst: 11 maart 13 12:11 |
|
 |
mega actief lid |
 |
Geregistreerd: 16 apr 05 17:07 Berichten: 2896 Woonplaats: doesburg
|
meggie schreef: Hoelang is dat geleden van die wraps? 13 dec
_________________ waar een deurtje dicht gaat, gaat een raampje open !
|
|
Omhoog |
|
 |
meggie
|
Geplaatst: 11 maart 13 13:21 |
|
 |
 |
Geregistreerd: 06 jan 11 6:57 Berichten: 15106 Woonplaats: alphen aan den rijn/Yogyakarta
|
3 maanden. Hmmm kijk het nog ff aan, misschien heeft hij een goed geheugen maar ebt het ook weer weg langzamerhand.
_________________ meggie, Lezen op eigen risico: toon extreem bang dat anderen gaan kotsen , leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!
|
|
Omhoog |
|
 |
*Leen*
|
Geplaatst: 12 maart 13 13:31 |
|
 |
Geregistreerd: 22 jun 03 12:32 Berichten: 10811 Woonplaats: Rotselaar (Belgie)
|
Amin heeft dat echt keilang gehad met spaghetti, die wilde alleen nog maar spaghetti zonder saus eten. Nu is dat weer over.
_________________ Leen  , 31 jaar, gezegend met 3 prachtige zonen: Elias (°08/11/2004), Amin (°19/05/2009) en Yasin (°04/02/2013)
|
|
Omhoog |
|
 |
meggie
|
Geplaatst: 12 maart 13 13:34 |
|
 |
 |
|
*Leen* schreef: die wilde alleen nog maar spaghetti zonder saus eten Maar dat is toch hartstikke vies en klef en Bah!! zonder saus? 
|
|
Omhoog |
|
 |
Ineke60
|
Geplaatst: 12 maart 13 23:13 |
|
 |
mega actief lid |
 |
|
Dat heb ik ook met spinazie, als kind een keer ziek van geworden, nooit meer durven eten, ben nu 62 jaar, maar toen als kind wilde ik niets meer eten wat groen was, was toen 10 jaar, mijn moeder heeft heel wat dokters ,en ik vervelende onderzoeken omdat ik altijd buikpijn had en niet wilde eten ,met me afgelopen. Toen kwam er uit, aanstelleritus ,jaren later ben ik pas weer boontjes en sla gaan eten. Ik heb heel wat ruzies gehad thuis omdat ik niet wilde eten. Spinazie eet ik dus echt nooit meer. Dus als een kind last van deze fobie zou hebben, zou het fijn zijn dat ze de juiste hulp kunnen krijgen, en niet zo,n vreselijke kindertijd.
_________________ Toen angst aanbelde en vertrouwen opendeed
stond er niemand voor de deur.
|
|
Omhoog |
|
 |
ramona
|
Geplaatst: 13 maart 13 1:06 |
|
 |
zeer actief lid |
|
Mijn dochter wil ook bepaalde dingen niet meer eten. Nu wordt ze wel echt paniekerig als ze bv iets van &%#"# op tv ziet.
_________________ Ramona~samenwonend~Mama van 5 mooie kindjes-dierengek
|
|
Omhoog |
|
 |
ramona
|
Geplaatst: 21 maart 13 20:36 |
|
 |
zeer actief lid |
|
ze tis erg heftig met luna,zeker na de laatste x dat ze ziek was. Ik merk ook hoe ze reageert als ze hoort dat iemand ziek was,meteen zo alert en ze kan het woord net als ik ook niet uitspreken... Tis niet anders maar gelukkig kan ik haar begrijpen als geen ander en hopen dat het weg gaat.
_________________ Ramona~samenwonend~Mama van 5 mooie kindjes-dierengek
|
|
Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|