Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 jan 13 13:40 
giga actief lid

Dat zijn echt typisch huisartsen he? Die gooien alles op bg.. en als je verkouden bent en je zegt dat je er hoofdpijn bij hebt dan heb je volgens hem een goede griep te pakken :wacko:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 05 jan 13 13:47 
mega actief lid

Pris, er zijn aan de andere kant ook genoeg mensen die dat juist willen horen van de huisarts. Zoeken een reden om niet te hoeven werken bijvoorbeeld. Ik snap wel dat je zoiets niet wilt horen, maar de huisarts weet het ook nooit zeker. En je hoeft echt niet met hoofdpijn en een verkoudheid naar de dokter.
De huisarts noemt het een buikvirus om maar aan te geven dat het niets ernstigs is en dat het vanzelf over zal gaan. Dat wij dat niet willen horen daar kan hij/zij ook niet altijd rekening mee houden toch?

I'm not weird, I'm limited edition

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 05 jan 13 13:51 
giga actief lid

Dat klopt ook, en op zich maak ik me niet zo erg druk om bg.De kleine gaat naar een opvang waar altijd wel een kindje zit die diaree heeft. Vermijden heeft geen nut, maar wat ik zo erg vind is dat alicia nu niet kan aangeven wat ze voelt, en erger dat ze een slag in de rondte door het hele huis gaat spugen :eek:

Echt waar meis, ik krijg het liever zelf dan dat alicia het zou moeten krijgen :unsure: wij volwassenen weten wat we voelen en kunnen 9 vd 10 keer de wc halen. Goh wat zal ik blij zijn als alicia het vroeg of laat kan aangeven, dat zal me een hoop rust geven.

Wat ik zei over die verkoudheid en hoofdpijn was een voorbeeldje ;) ik ga er sowieso vanuit dat de ha meestal zegt dat je dan een griepje hebt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 maart 13 18:59 
lid

Hoi, ben nieuw hier en blij dat ik niet de enige ben die mij dit afvraagt. Ik zal echt niet gaan roepen dat vroeger alles beter was, maar het lijkt wel alsof er nu veel vaker buikgriep voorkomt (gewone griep trouwens ook, om over verkoudheden maar te zwijgen). Door mijn eigen angst weet ik heel goed wanneer ik in mijn leven heb gespuugd. Dat is 9 keer in totaal. Als kind had ik maar 2 keer buikgriep gehad. Ging goed, totdat ik zelf kinderen kreeg. Nu is het elk jaar 1 keer prijs.... En dan mag ik nog blij zijn dat ze met hun astma en daardoor het vele hoesten nooit moesten spugen! De eerste keren buikgriep met hun was ik ook aan het spugen. Maar na 3 keer/jaar, heb ik wel nog last van BG (diarree en misselijk, en soms nog braakneigingen) maar echt spugen niet meer. Afkloppen, want ik weet niet hoe lang het goed gaat.... Maar ik vraag me af hoe dat komt dat kinderen nu zo vaak dit mee naar huis nemen???

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 maart 13 19:56 
super actief lid

flokkie goede vraag.. ik ben zelf normaal nooit ziek maar inderdaad sinds ik een kindje heb ben ik ieder jaar wel ziek.. is het geen verkoudheid dan is het bg of griep.. enorm lastig!
Nu ze naar school gaat is dat zowat elke week (in winter) dat ze thuiskomt met een verkoudheid en soms met bg.. ieder jaar heeft ze toch bg en hailey geeft veel over, zelf tijdens een valling geeft ze over door de slijmen.. pff, ik zeg ieder jaar dat ik niet wil ziek worden en alles eraan ga doen maar ik kan het gewoon niet vermijden.. als hailey ziek is word ik ook ziek

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur