Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 jul 12 8:28 
Vrijwilliger

Hier kunnen jullie verder! :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 10 jul 12 21:07 
Niet meer te stuiten zo actief lid

even updaten over mijn flinke jongens!
Alles goed hier!
Elias is eindelijk een pak stabieler op gezondheidsgebied. Buikklachten onder controle, astma neiging onder controle, doet het prima op school, gaat met schitterende cijfers over naar het volgende leerjaar en maakt mij gewoon elke dag trots en blij. Het is echt een superlief jongejte met een heel groot, gouden hart.

Amin heeft het peuterklasje afgerond en gaat nu in september naar het 1ste kleuterklasje. Hij is echt absoluut aanbiddelijk. Zo lief, schattig, babbelgraag, een echt supermanneke. Gezondheid redelijk ok. Is ook vaak ziek geweest zoals zijn broer, maar kan eht bij hem veel beter onder controle houden, hij blijft ook atlidj drinken en eten hoe ziek hij ook is. Sinds eind mei puffertjes tegen de ontstekingen in de luchtwegen (heeft lichte vorm ook van huisstofmijtallergie) en momenteel doet hij het goed, afwachten wat komende winter zal brengen!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 12 jul 12 12:04 
mega actief lid

Fijn dat het zo goed gaat Leen!!!

Hier zijn we heel erg aan vakantie toe!! Ook Leroy's schoolprestaties zijn super allemaal B's en voor taal heeft hij zelfs een A gekregen ook geen controle's mee qua logopedie. Hij mag dus door naar groep 3 en heeft nu een goede stevige basis daar zijn wij en school heel blij mee, hopelijk gaat de overgang dan ook makkelijker voor hem. Qua de rest gaat het sinds een maand, 2 maand weer minder met hem. Weer moeilijk te sturen en veel boze buien. Het zijn dan ook drukke maanden met veel ovoorspelbare dingen geweest dus hopelijk wordt het nu stilletjes aan weer rustiger in huis.

Tycho gaat met sprongen vooruit qua taal, hij is voor een paar weken terug naar het audiologisch centrum geweest. Hij gaat nu logopedie krijgen maar het gaat al stukken beter met praten en hij is daardoor ook veel minder gefrustreerd en weer meer lekker onze Tychen zoals zichzelf noemt.

Keanu zit ook weer een beetje lekkerder in zijn vel nu zijn 2e tandje er door is, kan mama 's nachts ook weer slapen. (Nu overdag nog...) Hij gaat als een speer hij is al meer een dreumes dan een baby. Ik ben nu een paar weken gestopt met de bv, heeft hij toch 9 maand lang gehad.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 12 jul 12 19:33 
mega actief lid

Gaat hard met alle.boys. weinig forum meisjes babys eigenlijk.

hier heeft pel last van de 11 maanden sprong. man wat een ellende. (maar mag door het gebeuren met mn vrindin niet klagen omdat ik mn mannetjes heb al is het soms zo pittig)
kan geen stap verzetten of het is.brullen. hopelijk is het snel.voorbij.

komende weken aan de slag met de verjaardag voor.de boys. heb dr zin in. bij levi vond ik het moeilijk het eerste jaar zo voorbij nu ben.ik dr blij om.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 29 jul 12 18:30 
super actief lid

Hier zijn we met Louisa aangekomen in de NEE fase. Wil je iets drinken? NEE! Zullen we naar de speeltuin gaan? NEE! Mijn moeder zegt dat je dat kunt voorkomen door een keuze aan te bieden. Wil je water drinken of appelsap? Nou vergeet het maar, het antwoord is en blijft NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Pfffff :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 aug 12 12:39 
actief lid

Hier is het al weken doffe ellende. Onze nieuwe spruit doet het op zich heel goed: zeer veel bijgekomen en gegroeid. Maar brult al weken alles bij elkaar, ook al 12 weken heel zware nachten. Na verschillende diagnoses zou het nu toch koemelkallergie zijn en verborgen reflux met veel en erg pijnlijke krampen. Ik sta al weken op dieet. Ons gezinnetje is helemaal op, ik ben er woensdag volledig onderdoor gegaan, de zus is oververmoeid en heel erg jaloers... We zijn momenteel de borstvoeding aan het afbouwen :cry: Heb echt het gevoel gefaald te hebben als moeder, had veel langer borstvoeding willen geven... maar moet voor het gezin kiezen en zo kan het echt niet verder. Behalve het gedrag doet Maya het wel erg goed. Ze start in september in de eerste kleuterklas en gaat ook op dansles. Ze is een vrolijke en ondeugende meid en ontwikkelt echt heel goed (staan er soms echt van te kijken); ook Geike ontwikkelt goed ondanks al haar pijn.

xxx

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 20 aug 12 11:01 

Oh wild water vreselijk!
Ik herken het helaas, onze tweede zoon was ook zo een bruller, echt verschrikkelijk.
Het is beter om aan jezelf te denken dan zo hard te focussen op de bv.
Raar maar waar, maar Amin werd ook pas rustiger en beter na de bv. Ik zat er ook compleet onderdoor tegen dan (was 10 maanden, maar ik heb het achteraf gezien VEEL te ver gedreven, ik was echt COMPLEET op en heb nog zeker 6 maanden nodig gehad om bij te komen, ben ook ZEER veel ziek geweest, was veel te mager,....)
En wat antistoffen en allergien betreft: Amin is ZEER veel ziek geweest, en heeft huisstofmijtallergie....
Voel jezelf niet schuldig, grijp alle middelen aan die je kan gebruiken om het beter te laten gaan in jullie gezin, dat is het BESTE voor iedereen!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 aug 12 7:40 
actief lid

Mercie Leen, het is idd beter om te stoppen; maar het doet pijn. Ik had me echt niet voorbereid op te stoppen op 3 maanden. En nu komt het heel hard aan. Het gaat nu 3 dagen goed met haar. Slaapt ineens ook 7 uur door! Heel het gezin kan nu weer recupereren :thumbup:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 aug 12 17:45 

komt dat door de flesjes denk je? Fijn om te lezen, neem je rust maar!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 aug 12 22:40 
mega actief lid

even mijn 2 kids showen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mikey eind deze maand 3,5

Afbeelding
Afbeelding

sarah word eind sept 12

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 aug 12 2:06 

Heb jij al zo'n groot kind? :eek:
En wie is dan die sappige kale baby op de foto?

,
leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 aug 12 10:53 
mega actief lid

meggie schreef:
Heb jij al zo'n groot kind? :eek:
En wie is dan die sappige kale baby op de foto?

hahaha ja ik heb al een pre puber en die babay dat was mikey toen hij 3 maanden oud was
dit is en blijft me favo foto daar zit een verhaal achter

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 aug 12 19:14 
mega actief lid

Mooie meid en waar heb je dat shirt van Cars vandaan? (Als ik vragen mag. ;) )

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 aug 12 19:47 
mega actief lid

Francisca schreef:
Mooie meid en waar heb je dat shirt van Cars vandaan? (Als ik vragen mag. ;) )

dat is een pyjama van cars :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 aug 12 11:08 
actief lid

Hier nu toch weer aant twijfelen om nog smorgens en savonds borstvoeding te blijven geven vanaf 3 maand. Tja we hebben al een hele week snachts kunnen doorslapen en hebben dus weer energie. Vind het zo zonde, ik heb zoveel melk (deel vant probleem, Geike verdrinkt erin).
Heeft er iemand ervaring met deeltijds voeden op die leeftijd? Stopt het dan niet vanzelf?
De kunstvoeding neemt ze wel goed maar ze drinkt niet veel (85-120) per keer en ze zou minimun aan 170 moeten zitten. Verder wel een tevreden kind...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur