Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 jan 17 11:56 
lid

Hallo medefoobjes

Ik heb een tijd terug geplaatst dat ik heel tevreden was over een nieuwe therapie die ik volg. Ik wil hier graag laten zien wat dit voor mij gedaan heeft.

Mijn fobie was zo erg geworden dat ik alles meed wat maar te mijden valt. Eten 3 dagen voor de uiterste houdbaarheids datum ging weg, overmatig handenwassen. Na een tijd woog ik nog maar 45kg omdat ik niet durfde te eten. Ik durfde niet in de auto bus etc. Ben zelfs vorig jaar van school gegaan(een tussenjaartje) omdat ik zo angstig was om onder de mensen te zijn( en nog wat andere psychisch problemen, o.a. Ptss)

Ik ben deze therapie aangegaan omdat ik echt radeloos was.
Ik heb nu in totaal rond de 8 sessies gevolgd. En de resultaten zijn goed

Ik durf weer wijntjes te drinken, slik nooit meer reistabletten of iets dergelijks, ik heb laatst zelfs bij de deur van de wc gestaan terwijl mijn vriendin moest spugen. (En helemaal zonder paniek) ik durf ook weer uit eten te gaan, eten op te eten wat al over datum is. En als klap op de vuurpijl ga ik zo op bezoek bij mijn oppaskindjes waarvan de mama buikgriep heeft om haar even wat werk uit handen te nemen!! Mijn fobie is zeker niet weg. Maar ik leef weer. Ik zal niet zeggen dat ik niet bang zal zijn als het zover is. Maar ik denk niet steeds wat als.. En ik kan me ook gewoon goed voelen!! We zijn nu hard bezig om mijn school weer op te pakken.

Ik hoop dat mijn bericht andere mensen kan helpen. Ik zelf zit bij teunis interactie consult in vragender. Maar er zijn nog genoeg anderen die PMA geven!

Ik hoop niet dat dit bericht overkomt als reclame, zoals mijn vorige bericht wel kwam. Ik ben gewoon enthousiast en zou heel graag willen dat anderen zoals wij ons leven weer op kunnen pakken.

Als er vragen zijn, stel ze!

Groetjes ashley

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur