Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 sep 14 14:26 
mega actief lid

Daar heb ik volgende week een intake, om minimaal 6-12 maanden van ma t/m vrij intensieve therapie te gaan volgen. Niet alleen voor emeto maar een echte 'reset'.

Heeft iemand hier ervaring mee of verhalen van gehoord? Hoe zit het daar met de kamers, de dagindeling, het eten etc?

- Ik ben zo lenig door de warte
en zo warrig door de lente (..)

Ik warrel en ik zwarrel maar
ik krabbel wel een brief.
Zo hardop zeggen lukt me niet
ik vind je veel te lief. -

Simon van der Geest

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 sep 14 13:45 
Vrijwilliger

Opname? Of dagtherapie?

Ik heb geen ervaring met Lunteren. Wat is de doelgroep?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 sep 14 17:47 
mega actief lid

Opname. En de doelgroep is mensen die om de een of andere manier vastlopen in hun leven.

Simon van der Geest

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 sep 14 18:14 
giga actief lid

Jeetje, wat dapper dat je dit gaat doen!
En nee, ik heb er nog nooit van gehoord. Ben wel benieuwd hoe het je vergaat daar. Of je bijvoorbeeld een eigen kamertje krijgt, of de medebewoners 'te doen' zijn..
Spannend allemaal!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 sep 14 15:56 
mega actief lid

Ja dat ben ik dus ook allemaal haha. Ik hoop heel erg dat ik een eigen kamer krijg, dat zou al zo super veel zorgen wegnemen.. Maar goed, ik ben een lijstje aan het maken met vragen die ik dinsdag ga stellen. Misschien hebben jullie nog goede vragen? ;)

Simon van der Geest

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 sep 14 21:11 
giga actief lid