Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Proces therapie
BerichtGeplaatst: 09 apr 14 14:08 
lid

Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtje.
Ik ben nu 5 x naar de psycholoog geweest.
Waar ik me nu erg op concentreer is positive gedachten tegenover negative gedachten zetten.
Ik heb nog steeds last van die vervelende aanvallen.
Gister had ik mijn eerste bijeenkomst van mijn school ik moet hiervoor naar Utrecht ongeveer een uur vanaf mijn woonplaats. Gelukkig wilde mijn ouders mij brengen en hoefde ik niet met het openbaarvervoer. Dit is namelijk ook een heel ding geworden terwijl ik vroeger genoot van een bus reis. Tijdens de rit naar locatie begon ik alweer in de stress te schieten.. Ik werd heel erg misselijk en in mijn hoofd zei ik al ik ga niet we moeten omkeren ik wil naar huis.
Maar gelukkig heb ik dit bij gedachtes gehouden. Ik probeerde rustig te blijven en mezelf af te leiden door spelletjes te doen op mijn telefoon. Hier werd ik wel iets rustiger van maar de misselijkheid en de angst ging niet weg.
Gelukkig had ik bij aankomst niet veel tijd meer om na te denken omdat ik moest opschieten.
Uiteindelijk viel het dus allemaal hardstikke mee.
Ik moet pas volgende week maandag weer naar de spycholoog dus kan het er nog niet met hem over hebben maar ik denk dat het op deze manier niet gaat lukken om er mee om te gaan.

Nu is mijn vraag aan jullie als er al mensen zijn die er nu weinig last van hebben in hun dagelijks leven.
Met welke vorm van therapie hebben jullie gewerkt en hoelang duurde het proces voordat jullie er mee om leerden gaan en er veel minder last van hebben.

Lieve groet,

Iris

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur