Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 feb 14 15:13 
actief lid

Ja zeker herkenning haha.
Ik heb al vrij lang emetofobie, al is het pas de laatste jaren echt erg geworden.
De laatste keer overgeven was 9 jaar geleden, dus ik ben erg onwetend, dus mijn fobie word steeds erger. Op het moment weeg ik ong. 53,3 met een lengte van 1.70 en ik ben 16 jaar.
Dit is gelukkig op het randje, dus het is niet heel erg bij mij. Alleen ben ik ook lelijk dun haha.
Ik zou graag wat meer een zandloperfiguur krijgen. Wel erg dat je daarvoor in het ziekenhuis ligt ja!
Het is toch niet zo dat je een echte eetstoornis hebt? ( feitelijk hebben wij eigenlijk wel een soort van eetstoornis vind ik, omdat we door het overgeven minder durven te eten, maar met eetstoornis bedoel ik anorexia ). Ik eet wel goed op het moment, maar vooral snoep, maar daarvan kom je als het goed is ook aan. Veel succes verder!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 feb 14 17:21 
actief lid

Heel veel herkenning ja. Ook altijd al ondergewicht gehad.
Ik ben 1.64 en weeg 44 kilo. niet altijd zo erg geweest hoor.. merk nu ook dat ik totaal geen energie meer over heb om iets te ondernemen. Ik eet gewoon veel te weinig omdat ik eten associeer met misselijkheid en pijn en vind ook bijna niets lekker

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 10 mei 16 20:06 
lid

Helaas herken ik mezelf hier heel erg in. Ik heb met kerst 2014 een hap soep genomen en opeens blokkeerde mijn maag en leek het alsof er een baksteen in zat. Ik had geen hongergevoel meer (tot op vandaag nog steeds niet) en sinds die dag was ik op 4 maand tijd 25 kilo kwijt. Van 88 kilo naar 63, maar nu ik voor mijn fobie in behandeling ben (relaxatietherapie en EMDR) ben ik er meer bewust mee bezig en nu weeg ik ondertussen nog maar 57 kilo. Mijn collega's denken allemaal dat ik anorexiapatiënt ben omdat ik natuurlijk niks eet op men werk omwille van de fobie. Jammer dat dit een vreselijke periode is waar ik helaas heen door zal moeten, iedere dag misselijk moeten rondlopen met nog tal van andere klachten (duizelig, hoofdpijn, constipatie, algehele malaise, rommelende darmen, ongerustheid, piekeren, afdwalende gedachten, zweten, etc)

Maar je bent dus niet de enige die zoveel is afgevallen.
Veel succes!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur