Hoi allemaal,
Ik zit te twijfelen, misschien kunnen jullie me advies geven. Het gaat niet zo heel goed met me de laatste tijd. Ik heb al jaren geen bg meer gehad maar hoe langer ik het niet heb, hoe banger ik er voor wordt (omdat dan statistisch de kans groter wordt dat ik het krijg ofzo, gek fobe-hoofd van mij). Nou zit ik ook nog eens met een stressvolle thuis-situatie (depressie-herstellende ADD-autist partner) en een hoge werkdruk (laatste jaar master studie, en werk om alles te betalen) waardoor ik echt heel erg moe ben en moet oppassen dat ik niet een burn-out in ga. Door alle stress steekt de fobie ook weer z'n kop op, waardoor ik het vicieuze cirkeltje van stress-angst-stress inga.
Ik zit er nu dus aan te denken om naar de husiarts te gaan en een verwijzing te vragen voor een psycholoog/therapeut. Maar....
1. Ik ben doodsbang om naar de ha te gaan omdat ik denk dat daar mensen met bg rondhangen.
2. Heeft therapie wel zin? Ik heb nog maar weinig succes verhalen gelezen. Ik wil niet dat het nog erger wordt omdat ik er nog meer mee bezig ben.
3. Tijd. Geen dus.
Kunnen jullie me advies geven?
Dankjewel:)