Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 nov 10 13:31 
lid

@ ineke heftig wat je allemaal meegemaakt hebt zeg! jammer dat jij zelf niet echt veel aan die opnames gehad hebt..maar iig wel erg fijn voor je dat het weer wat beter allemaal met je gaat!

ik ben vanmorge dan langs geweest waar ik wordt opgenomen..ik heb een rondleiding gekregen en wat informatie enzo..en ook een boekje met allerlei regels waar je je aan moet houden en ook een boekje waarin elke dag een dagprogramma staat hoe die dag eruit ziet en wat je allemaal moet doen enzo..zie er zo erg tegenop zeg..pff :S maar eerst vrijdag het intake gesprek maar afwachten..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 10 21:11 
actief lid

Hoe is het gesprek geweest Lonneke?
En hoe voel je je?
Sterkte!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 10 9:33 
lid

ik heb dus afgelopen vrijdag dat intake gesprek gehad..en tijdens dat gesprek zagen ze dat het wel heel slecht met me ging en dat een vrijwillige opname waarschijnlijk te zwaar voor mij zal zijn. ze zijn bang dat ik dan na een paar dagen er weer mee wil stoppen en dan zijn we nog verder van huis..nu willen ze langzaam op gaan bouwen naar een opname. ik moet de eerste tijd alleen smiddags komen..daarna de ochtenden en middagen en zo dus langzaam richting de echte opname. hier heb ik zelf ook wel een beter gevoel bij!
ik moet ook weer met AD gaan beginnen en daar zie ik wel weer heel erg tegenop..ik heb vorig jaar een poging gedaan maar na het eerste pilletje raakte ik al helemaal in paniek en daardoor durfde ik er niet meer verder mee te gaan..een paar weken geleden een 2e poging gedaan..met een halve begonnen en na een week een hele..ik had het er wel heel erg moeilijk mee met al die bijwerkingen enzo..(een groot deel zal ook wel door de angst komen omdat ik me van te voren al gek had lopen maken door de bijsluiter te lezen enzo) maar na 2 weken kreeg ik te horen dat ik dus eigenlijk opgenomen zou moeten worden en dat ik moest stoppen met deze AD omdat ze dan tijdens de opname precies wilde kijken welk medicijn het beste voor mij zou zijn..dus ik was van de ene kant wel blij dat ik ermee moest stoppen maar van de andere kant baalde ik wel omdat het me nu wel al 2 weken was gelukt om elke dag een pilletje te pakken..maar nu moet ik er deze week dus weer mee beginnen en nu zie ik er echt heel erg tegenop..omdat ik dan bang ben weer al die bijwerkingen en angsten te krijgen enzo..:( ik ga iig proberen om niet weer in de bijsluiter te lezen als ik te horen krijg welke AD ik ga krijgen...iig wordt ik dinsdag/donderdag terug gebeld en dan krijg ik te horen welke AD en wanneer ik dus met die therapie ga beginnen enzo...maar een opname wordt het de komende weken iig nog niet!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 10 12:30 
mega actief lid

Lonneke hou je taai, die bijwerkingen hoef je niet te krijgen, maar het kan.
Ik heb al veel medicijnen geprobeert en het is al heel fijn dat ze eerst gaan bekijken welke bij jou passen, dan hoef je misschien maar één keer op te bouwen. Fijn dat je zo langzaamaan kan wennen daar en misschien al wat mensen leren kennen. Zo te horen krijg je nu in ieder geval goede hulp. Ik wens je heel veel sterkte.
Liefs van Ineke ;-)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: opname
BerichtGeplaatst: 20 dec 12 1:01 
actief lid

Hee meid zou je iets willen late weten hoe het ging allemaal ik word namelijk vrijdag of volgende week opgenomen voor 5weken ongeveer en ben heel bang..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 20 dec 12 1:50 
Niet meer te stuiten zo actief lid

Dit meisje is noot meer online. Misschien kun je haar een pb sturen? :smile:

,
leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 20 dec 12 2:21 
actief lid

Ooww.. ik zal is even kijken hoe dat moet Haha

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 20 dec 12 2:22 
actief lid

Ow staat gewoon onder pb Haha dom...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 20 dec 12 2:40 
Niet meer te stuiten zo actief lid

:yes:

,
leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 06 feb 13 9:04 
actief lid

Ik zit nu in dezelde situatie, maar ik mag niet zelf beslissen volgensmij want ik ga ook niet meer naar school. Ik wil absoluut niet opgenomen worden, net zoals jij. Ik ga bijna niet meer de deur uit, alleen af en toe een stukje met de hond wandelen, ik ben ook continue bang om over te geven en zit bijna de hele dag op mijn kamer. Ik wil dan met rust gelaten worden , maar ik weet dat je in zo'n kliniek MOET en daarom wil ik helemaal niet gaan :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur