Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 maart 10 12:27 
lid

Ik heb straks om 16.00 een kennismakingsgesprek voor hypnotherapie. Ik heb gebeld en ze wil me eerst even spreken en zien en bekijken wat voor mij het beste zou zijn hypno of emdr. Zelf ben ik een beetje bang voor emdr mede doordat ik hier heb gelezen dat je er last van kan krijgen in je maag... :sad: Het is een kosteloos en vrijblijvend gesprek dus ik hoef t niet te doen. Maar ik wil graag van deze angsten af want ze nemen steeds ergere en andere vormen aan. Ik vertel jullie vanmiddag hoe het was.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 maart 10 13:35 
giga actief lid

Ben benieuwd Jinx, ik ga je iig voor nu heel veel sterkte toewensen, want zo'n gesprek is ook al spannend. Succes vanmiddag en we horen het wel!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 maart 10 19:40 
lid

Nou voelde me goed op mijn gemak bij haar dus dat was al wel oke. Ik heb besloten eraan te beginnen. Het word hypnotherapie, maar ze zei het kan zijn als we daaraan bezig zijn we alsnog emdr gaan toepassen. Ik vind het eigenlijk allemaal wel oke, zolang ik maar van die rot fobie afkom. Ze kon me geen garanties geven, maar ze zei dat ik als t niks deed de eerste zou zijn waarbij het niks gedaan had (rare zin :wacko: ) Dus vrijdag heb ik de eerst afspraak van anderhalf uur waarin in eerste instantie veel gevraagd en gepraat gaat worden. Ben reuze benieuwd of het me gaat helpen!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 maart 10 20:17 
actief lid

Hey Jinx,

Veel succes met je hypnotherapie. Maar wat is eigenlijk emdr? Ik ben echt niet goed op de hoogte van alle soorten therapieën die er bestaan. Ik denk gewoon dat dat hier in België niet zo uitgebouwd is.

Groetjes,
Mien

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: En??
BerichtGeplaatst: 10 apr 10 21:23 
lid

Hoi Jinx,

Zou je eens willen vertellen hoe de eerste afspraak (of heb je er al meer gehad?) is gegaan? Denk je dat het wat is voor je? Hoe werkt het? Ik wil het ook gaan doen misschien.

Sterkte in ieder geval !!!!

Kammenstein :smile:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jun 10 21:26 
lid

Ik Heb al een hele tijd maagklachten die waarschijnlijk niet ten gevolge van mijn fobie gekomen zijn. Daarbij krijg ik wel de kans om hypnotherapie te volgen volgens mijn maag darm arts nu wilde ik eigenlijk mijn moeder meedelen dat het misschien beter is om die hypnotherapie te volgen vanwege mijn fobie en ik dacht er zelfs aan om het mijn arts te vertellen maar ik ben veel te bang dat ik dan niet meer serieus wordt genomen met mijn klachten.

Is hypnotherapie een erkende therapie om deze fobie te verminderen of terug te brengen naar een wat normaler niveau van angst? Of is het beter om een ander soort therapie voor te leggen aan mijn moeder of een psycholoog misschien?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur