Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 maart 10 13:31 
super actief lid

hoi Calimero,
hoe gaat t nu op de deeltijd?? Ga je er nog steeds heen? Waar doe je dat ergens???

succes!
grtz Le

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 maart 10 17:51 
mega actief lid

Hoi Le,

Aardig dat je ernaar vraagt. Het gaat momenteel niet zo okeey met mij, ben beetje erg de draad kwijt.. Kwam er met als doel hoofdklacht sociale angst aan te pakken en de emetofobie, maar er spelen bij mij meerdere dingen dus die zijn naar de achtergrond vervaagd en ben nu bezig meer controle over mezelf terug te krijgen, althans.. het aangaan van de piekergedachtes en alle nare gevoelens die ik jarenlang met kalmeringstabletten heb onderdrukt, dit betekend ook dat ik moet gaan afbouwen, een hele opgave als je al ruim 5 jaar elke dag kalmeringstabletten slikt in best pittige dosis.
Kortom.. het is heel erg zwaar voor mij momenteel.

groetjes ilse

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 maart 10 18:29 
Ere-lid

Images: 167
Och Ilse, dikke knuffel! Ik vind het heel knap dat je je angsten in de ogen kijkt. Ik denk dat je achteraf heel erg blij bent dat je dat gedaan hebt... maar dat wil niet zeggen dat het nu fijn is natuurlijk. Veel sterkte.

*Margaret - 41 jaar - eigenaar Webmastery (wij beheren websites & social media voor organisaties, zie webmastery.nl) - getrouwd met Daniël - baasje van doesjes Mozes en Noah en kat Elvis*

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 maart 10 15:07 
mega actief lid

Dank je wel Lucky, dat is lief van je.
Nee klopt het is heel erg moeilijk om het nu zonder medicatie nog meer allemaal aan te gaan, maar doe me best en hoop dat ik er wat aan ga krijgen. Dan is de ellende niet voor niets!
Volgens therapeute erg normaal dat ik voor me gevoel dikke tegenslag heb omdat ze nu een opening gaan maken samen met mij.. Ben benieuwd

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 10 14:58 
super actief lid

jeetje joh. dat is naar en niet wat je hoopt als je ergens aan begint! ben je nog naar de Dagbehandeling of dat niet meer?
sterkte hoor
Le

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 maart 10 17:20 
mega actief lid

Hoi Le,

Ja is ook best balen dat het voor mij langzaam verloopt. Maar ja zie alleen de negatieve dingen dat weet ik dan wel weer van mezelf, want het is voor mij al hele stap dat ik wel ga ondanks mijn angst. Spelen ook meerdere problemen dus het valt ook niet mee. We zijn nu bezig met gedachtes noteren en die onderzoeken, dus zijn wel degelijk ergens mee bezig. Alleen doordat ik niet met mijn hoofdprobleem bezig ben, de sociale angst en spugen voelt het alsof ik niets aan het doen ben.
Alleen de prioriteit is nu op andere dingen gezet omdat die meer mijn leven beheersen nu. Dus we zullen zien! Heb nog kleine drie maandjes te gaan dus. Ik ga drie dagen in de week om op je vraag terug te komen!

Heb jij inmiddels een passende therapie gevonden, want was je ook mee bezig toch?

Groetjes van Ilse

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur