Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: eigen therapy
BerichtGeplaatst: 20 nov 09 21:47 
actief lid

hallo,

ik ben dus redlijk nieuw op deze site, heb me vorige week voorgesteld. ik heb veel verhalen gelezen en heb voor mezelf iets voorgenomen. VANAF NU GEEF IK NIET MEER TOE AAN MIJN ANGST. vanaf nu ga ik terug naar de werkelijkheid, ook al weet ik goed genoeg dat het niet gemakkelijk zal zijn. ik heb besloten om alle trucjes en smoesjes te laten varen en alles op me te laten afkomen. als iemand me vraag t om te gaan eten zal ik dat doen. ik wil terug trots worden op mezelf. vanaf volgende week begin ik . ik zal dan ook wekelijks een update geven van de progressie die ik maak.

stand van zaken nu: ( al 6 jaar lang)
- ik eet nooit uit
- ik eet niet graag op het werk en doe dit niet in de kantine noch bij anderen
-ik tel de uren voor dat ik ergens ga na het eten
- ik neem mentjes om zogezegd het overgevn tegen te gaan
- ik eet nooit veel
-als ik ergens ga om te eten neem ik een pammetje
-............ ect ect

ik ben het dan ook beu, ik wil mijn leven van vroeger terug. en ik doe er nu wat aan.

hopelijk kan ik binnen een week met positief nieuws afkomen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 09 22:06 
giga actief lid

Een goed streven Matti :yes:
Wens je veel succes en doorzettingsvermogen toe. Bij jou draait het dus vooral om het eten in het bijzijn van anderen en er niet ziek van te worden, vandaar de kleine beetjes? Ik heb dat ook heel lang gehad (de kleine hoeveelheden) en ben het een paar jaar geleden gaan opvoeren, vooral 's avonds met de warme hap, maar ik merk dat het nog steeds niet van een leien dakje gaat, helaas.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 nov 09 10:59 
actief lid

inderdaad, met mijn moeder heb ik geen probleem om te eten, met mijn broer ook quasi niet. bij familie een beetje. bij vrienden is het erg, en nu bij mijn vriendin heb ik nog niet geprobeert. Behalve koekjes dat ik beetje per beetje probeer op te voeren. want volgende week is het haar verjaardag, en verjaardagsetentje :eek:. ik ga me moeten vermannen ;-).

Angélique17 schreef:
Een goed streven Matti :yes:
Wens je veel succes en doorzettingsvermogen toe. Bij jou draait het dus vooral om het eten in het bijzijn van anderen en er niet ziek van te worden, vandaar de kleine beetjes? Ik heb dat ook heel lang gehad (de kleine hoeveelheden) en ben het een paar jaar geleden gaan opvoeren, vooral 's avonds met de warme hap, maar ik merk dat het nog steeds niet van een leien dakje gaat, helaas.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur