Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Regressietherapie
BerichtGeplaatst: 22 jul 09 1:28 
actief lid

Heeft iemand ervaring met regressietherapie?
Na het jarenlang volgen van therapie bij GGZ en dat soort instanties heb ik geen vertrouwen meer in therapie via de reguliere weg. Mensen in mijn omgeving adviseren mij het op deze manier te proberen. Sinds ik van deze therapie gehoord heb, heb ik weer hoop, maar aan de andere kant beangstigd het me. Durf ik het wel aan om in trance dingen her te beleven? Gezien ik al mij hele leven aan emetofobie lijdt, heb ik geen idee waar het vandaan komt, misschien is het wel heel shockerend. Maar na al die tijd paniekaanvallen en verschrikkelijke angsten te hebben gehad ben ik radeloos. Ik kan niet meer verder op deze manier, ben werkloos en in korte tijd 8 kilo afgevallen (en ik had al zoveel vet :wacko: ). Het lijkt wel alsof ik met de dag meer dingen ga vermijden. Ik weet dat het nooit helemaal over zal gaan, het zit zo diep, maar was het maar draaglijk... :sad:
Dus...heeft iemand goede ervaringen met regressietherapie (of iets anders?), of raad je het misschien af, laat het dan alsjeblieft weten!

Liefs, Daisy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jul 09 1:03 
giga actief lid

ik heb nog geen ervaring ermee, maar ik denk dat regressie een betere weg is naar genezing van onze fobie. ik weet niet hoe eng dat kan zijn als je in trance gaat en dingen gaat zien, maar als ik zo lees op spirituele forums schijnt regressie niet eng te zijn omdat je dan als het ware onder hypnose bent ;)

regressie is naar mijn gevoel de moeite waard, omdat ik denk dat wij met deze fobie er sneller vanaf komen snap je? daar zit wel een mogelijkheid in :D

eet je zo slecht dat je 8 kilo bent afgevallen :eek: denk een beetje aan je gezondheid en probeer weer wat aan te komen door weer te gaan opbouwen met eten ;)

liefs pris

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur