Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 aug 18 19:36 
lid

Ik moet zeggen dat, met alle spuugpartijen van mijn zoontje de afgelopen 4 jaar, ik mij er best wel eroverheen heb kunnen zetten. Maar wat mij vannacht overkwam...

Gisteravond wilde mijn zoontje al niet veel eten. Met twee happen gaf hij aan vol te zitten en genoeg te hebben gehad. Mijn vriend negeert dat meestal en blijft hem doorvoeren (en hij doet ook wel gewoon zn mond open hoor. Kleine heeft flink ondergewicht, dus goed eten is wel belangrijk). Na het eten nog even rustig zitten en lekker pap voor het slapen gaan. Hij dronk het hele pakje leeg. Dus voor zover leek er niks aan de hand. En zo moe als hij was viel hij ook gelijk in slaap.

Om half 2 snachts werd hij wakker en riep mij. Ik ben naar hem toe gegaan en hij wilde graag in ons bed slapen. Dit liet ik toe en legde hem tussen mij en mijn vriend in. We sliepen allemaal heel snel.

Lezen op eigen risico: toon
Tegen half 5 werd ik wakker van een raar geluid met daarop volgend een warme golf over mijn lichaam heen. Hij had gespuugd! En alles ging over mij heen! Ik raakte niet direct in paniek en ben snel daar de douche gegaan om alles af te vegen. Daarna snel de kleine gepakt en hem alvast onder de douche gezet. Daarna snel alles van het bed afgehaald en zelf gaan douchen. In mijn eigen bed kon ik natuurlijk niet meer slapen en ben dus met de kleine man op de bank gaan liggen. Tegen kwart over 7 moest hij nog een keer spugen en weer raakte ik niet in paniek en ruimde het op. De rest van de dag heeft hij niet meer gespuugd, maar echt lekker was hij niet. Wel iets gegeten en gedronken, maar niet veel. Tot half 8 vanavond... mijn vriend is een ei aan het bakken, en blijkbaar is de lucht zo sterk dat hij weer over zn nek gaat. Dit keer helaas ook een deel op het kleed in de woonkamer, dus aangenaam ruikt het nu niet hier. Ook dat ruimde ik zonder moeite op.

Maar nu dat allemaal achter de rug is, komt er toch weer wat paniek... zou dit buikgriep zijn? Zo ja, dan ben ik de sigaar. Zelf spugen heb ik al 13 jaar niet meer gedaan!! En dat is nog steeds mijn grootste angst. Ik hoop zo dat dit goed blijft gaan...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 aug 18 11:19 
actief lid

Jee wat heftig zeg, knap dat je zo rustig kon blijven. Ik zou meteen weggerend zijn en mijn man met onze dochter naar beneden hebben gestuurd :oops:

Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu ongerust bent, weet helaas niets zinnigs daarover te zeggen. Maar ik wilde in elk geval even zeggen dat ik vind dat je het heel knap hebt gedaan!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 aug 18 16:24 
lid

Dank je, ik denk dat dit in ieder geval een stapje in de goede richting is. Voorheen rende ik namelijk ook heel hard weg en voor mijn gevoel liet ik mijn kind in de steek. Mijn vriend loste dan alles op. Maar tegenwoordig is het omgekeerde wereld en kan hij er niet meer tegen (om het te zien dan).

Vandaag is het een goede dag met de kleine. I k heb niet de indruk dat hij nog ziek is of moet spugen. Heb zelf wel een weeïge gevoel, maar dat kan door de spanningen komen. Na het weekend ben ik weer gerust :yes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur