Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ik ben zwanger!!
BerichtGeplaatst: 18 feb 16 14:49 
lid

Als je nog niet bevallen bent kan ik je misschien wat geruststellen?
Ik ben 4x bevallen en geen een keer moeten overgeven.
Ik ben bij mijn zwangerschappen in het begin wel erg ziek geweest en bij de eerste 2 was dat moeilijk want toen had ik deze fobie nog maar bij de laatste 2 was ik inmiddels fobie vrij wat het ietsjes dragelijker maakte maar hoe dan ook is het nooit fijn uiteraard.
Maar ik heb nog nooit moeten overgeven tijdens de bevalling.
Ik ben een oud lid van hier,wist mijn oude naam en wachtwoord niet meer dus heb ooit eens een nieuwe aangemaakt omdat ik soms wel eens wat lees maar eigenlijk niet actief ben.
Maar nu kon ik het niet laten om je heel veel succes te komen wensen tijdens de bevalling en geniet van de prachtige periode die ook weer aanbreekt,een nieuwe prachtige periode,met jullie baby!
Succes!!!!!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 apr 16 13:15 
mega actief lid

Hoi!
Ik ben inmiddels bevallen, kon ook niet anders haha. Sommigen hebben het al op facebook gezien, maar op 24 februari ben ik bevallen van Collin. Hij is dus al weer 6 weken oud!. Ik zal nog even vertellen hoe het gegaan is! (gedetailleerd verhaal haha)

Ik was 14 februari uitgerekend, maar er gebeurde steeds maar niets. Een week later is de verloskundige geweest om een poging te doen tot strippen. Dit kon helaas niet, want ik had nog geen ontsluiting. 2 dagen later zijn we doorverwezen naar de gynaecoloog, om even te kijken hoe het met de baby was en of de placenta nog functioneerde. Er bleek nog erg weinig vruchtwater aanwezig te zijn, dus hij was eigenlijk gewoon ´uitgedragen´. Op dat moment had ik een vingertopje ontsluiting en verder nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling. We hebben er toen voor gekozen om een ballonnetje te laten plaatsen die ontsluiting zou veroorzaken en dan zou ik de volgende ochtend worden ingeleid. Helaas niet meer thuis bevallen, maargoed ik was er ook echt wel klaar mee.
`s Avonds begonnen echter de weeën al, dus een paar uren later konden we weer terug naar het ziekenhuis. Ik ben blij dat ik toen al zo'n voorgevoel had dat ik maar niet teveel meer moest eten, dus eigenlijk was de lunch van die dag het laatste wat ik had genomen.
Rond 22.00 waren we in het ziekenhuis en had ik om de 3 minuten weeën die prima te doen waren. om 23.30 braken mijn vliezen en daarna kreeg ik een weeënstorm van steeds 2 weeën achter elkaar en 1 minuut rust daaropvolgend. Om 2.00 bleek ik nog steeds maar 3 centimeter te hebben, dus kreeg ik een ruggenprik. Het was anders allemaal veel te vermoeiend en het kon nog wel even duren. De ruggenprik zorgde er helaas voor dat de weeën afnamen, dus moest ik er ook weer oxytocine bij krijgen. Om 5.00 had ik nog steeds maar 3 cm. Ik moest maar wat proberen te slapen. Echter om 7.00 kreeg ik persdrang en bleek ik al 10 cm te hebben! Het persen ging hartstikke goed, alleen vond Collin het niet zo prettig, dus moest er snel ingegrepen worden mbv een vacuümpomp.. Gelukkig hoefde ik niet ingeknipt, ben ik niet misselijk geweest en had ik maar 1 hechting. Al met al was het een geweldige ervaring en ik zou het zo weer doen. Wat een angst om niets!! Zoals altijd.. :oops:

We hebben nog wel 2 nachten in het ziekenhuis moeten verblijven, want het geboortegewicht was wat laag en door de bloeduitstorting op zijn hoofdje werd hij geel. Hij moest goed in de gaten gehouden worden en kreeg bijvoeding, want ik had nog geen borstvoeding.
Inmiddels gaat alles hartstikke goed. We genieten volop en ik ben supertrots!

Bedankt allemaal voor jullie steun, ook al was ik hier niet zo vaak. Het is toch fijn om af en toe even je ei kwijt te kunnen bij mensen die je begrijpen :yes:

I'm not weird, I'm limited edition

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 apr 16 7:29 
super actief lid

He meid. Gefeliciteerd met jullie mooie zoon! Wat fijn dat het toch allemaal goed verlopen is en dat jullie zo genieten!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 12 apr 16 20:45 
giga actief lid

Gefeliciteerd redg!!
Fijn om gelijkgestemden te lezen. Vooral het verhaal van redg geeft me nu wat hoop. Het topic beginnend zoals ik nu ben, en daarna een fijne zwangerschap gehad. Ik ben nu 8 weken in verwachting en wordt helemaal gek van de misselijkheid. Kan er psychisch slecht mee omgaan, ben bang en eigenlijk lamgeslagen door dit gevoel. Hoop zo dat ik over 4 weken een stralende energieke zwangere mag zijn!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 apr 16 7:03 
Niet meer te stuiten zo actief lid

Gefeliciteerd Redg!! Hoe gaat het met jullie inmiddels?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 apr 16 14:49 
Moderator

Wauw! Dit heb ik allemaal gemist! Wat mooi om te lezen, al die forumbaby's.
Van harte Redg, met je zoon!

Ik zie teveel, hoor teveel, ruik teveel, proef teveel en voel teveel.
www.memento-herinneringsboeken.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur