Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ik ben zwanger!!
BerichtGeplaatst: 23 dec 15 8:20 
actief lid

Ohh gefeliciteerd Saar!

Met mij gaat het op het moment erg goed! Kleine meid is overmorgen alweer 4 maanden! Gaat veel te snel en ze groeien zo hard.

Met mijzelf op gebied qua fobie haat het iets minder deze maanden. Erg bang hoor buikgriep ineens omdat ik het veel om me heen hoor. Vooral bij mezelf, bij mn partner of dochtertje ben ik er eigenlijk niet meer bang voor!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 dec 15 21:43 
mega actief lid

Gefeliciteerd meiden! superleuk!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 16 10:27 
super actief lid

Hoe gaat het met jou Regina?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 feb 16 21:30 
mega actief lid

Wauw Saar gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Met mij gaat het prima. Ben over 10 dagen uitgerekend maar er is nog absoluut geen voorteken van een bevalling te bekennen. We wachten rustig af en geniet van mijn verlof. Begin me wel wat lichtelijk zorgen te maken over eventueel overgeven tijdens de bevalling.. niemand kan me daarin geruststellen omdat je het gewoon niet kan voorspellen. En als het gebeurt kun je niet anders dan het doorstaan. Zou goeie exposure zijn maar dan toch liever niet tijdens de weeen..

I'm not weird, I'm limited edition

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 feb 16 23:11 
actief lid

Ik heb tijdens de bevalling niet hoeven overgeven en gewoon nog ontbeten (snachts braken vliezen en in de middag bevallen) wel tijdens het persen een paar keer het gevoel gehad of het omhoog kwam maar daar ben je op dat moment totaal niet mee bezig. Ik voelde ook niks van angst of paniek.

Spannend de laatste dagen! Alvast heeeel veel succes!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 04 feb 16 14:50 
giga actief lid

Inderdaad succes met de laatste dagen Regina! Succes met de bevalling, hopelijk gaat alles goed. Met of zonder overgeven, je kunt het vast prima aan en je krijgt er een prachtig cadeau voor terug.

Neem een kijkje op mijn blog! : https://www.suusstyle.wordpress.com/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 05 feb 16 9:16 
super actief lid

Oeh wat spannend meid. 10 dagen nog maar tot de uitgerekende datum.
Ik denk dat je je niet druk moet maken om eventueel overgeven tijdens de bevalling meid. Makkelijk gezegd van mijn kant, maar volgens mij komt overgeven tijdens een bevalling helemaal niet zo veel voor hoor. Je hebt al een zwangerschap doorstaan meid. Komt goed hoor!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 feb 16 19:18 
actief lid

Spannend! Nu is het toch echt bijna zo ver. Of ben je al bevallen? :D
Ik bevind mij nu in het schuitje waar jij 8 maanden geleden zat. Ik ben zwanger. 5 weken en 2 dagen om precies te zijn. Hier ook doodeng. Vandaag voor het eerst wven flink misselijk geweest en nog steeds niet helemaal kiplekker nu. Maar ik laat het maar gewoon over mij heen komen. Ergens hangt er toch een bepaalde rust over me heen. Geen idee hoe dat zal zijn als de misselijkheid erger gaat worden...daar vrees ik wel nog een beetje voor...maar dat moet ik dan nog maar zien.

Ik moet echt de hele dag blijven eten. Daar ging het vandaag mis. Ik was de deur uit en had niks meegenomen
En ondertussen zaten er al 3 uur tussen de 2 eetmomenten en toen begon de misselijkheid. Die is nog vrij lastig onder controle te krijgen als je er eenmaal midden in zit.

Maar ik hou mezelf maar gewoon voor waar ik dit voor moet doorstaan. Dat mooie kleine sesamzaadje (zoals de app het nu noemt :lol: ) in mijn buik.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 14 feb 16 5:37 
super actief lid

Ik had bang om zwanger te worden omwille van de fobie maar omdat ik zo graag een kindje wilde heb ik het toch gedaan! Ik was constant misselijk maar nooit overgegeven..ik nam wel pilletjes tegen de misselijkheid en idd nooit zien dat je maag leeg is maar zeker niet vol eten.. Ik at heel de dag door kleine beetjes.. Een boterham, uurtje later een koekje, uurtje later nog iets kleins.. En dan had ik die misselijkheid echt onder bedwang! Maar na de eerste had ik zoveel last van de fobie dat ik absoluut geen kinderen meer wilde door de misselijkheid. Maar ook ongepland zwanger geworden en misselijk en wilde dat echt niet en wilde abortus omdat ik gek werd door de fobie! Maar abortus kliniek ging niet direct.. (Gelukkig) moest een week wachten op een afspraak dus ik nam pilletjes postafene tegen misselijkheid en ook weer beetjes eten!

Dan naar abortus kliniek geweest en moest ik weer 7dagen bedenktijd! Ik werd gek.. En in die 7dagen en telkens naar dat echotje te kijken toch heel verliefd geworden.. Geen enkele keer overgeven , ik denk door die pilletjes want moest wel vaak bijna maar vanaf ik pilletje nam trok dat weg! En nu heb ik een schat van een 2de dochter van 7maandjes oud!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 feb 16 13:47 
mega actief lid

Ik ben nog niet bevallen. Nu 1 dag overtijd dus kan nog even duren. Ik wordt nu wel nerveus. Voel me vandaag niet goed namelijk. Mijn onderrug doet pijn, ik moet vaker naar toilet (ook dunnere ontlasting) en mijn maag draait zich af en toe om. Aan de ene kant mag de bevalling van mij beginnen, maar dan liever zonder die ongemakken vooraf. Doe maar gewoon weeën zonder spugen. Ik ben nu ook alleen thuis en wil voor die paniek die het veroorzaakt mijn vriend niet thuis laten komen terwijl hij toch niets voor me kan doen. Ik durf nu even niet meer te eten, want dat hoeft er dan sowieso niet uit. We zullen zien wat er gebeuren gaat. Ik had mezelf voorgenomen dat 16-2-16 wel een mooie datum zou zijn en dat is nog mogelijk!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 feb 16 14:16 
mega actief lid

Voor de andere dames: hebben jullie je angst besproken met de verloskundige? En zo ja, kon ze je geruststellen? Ik heb morgenavond de eerstvolgende afspraak. Elke keer neem ik me voor om het ter sprake te laten komen maar op de 1 of andere manier durf ik het dan niet ofzo...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 feb 16 15:47 
super actief lid

Oh Regina wat spannend meid. Ik hoop zo voor je dat alles goed verloopt.
Nog even en dan heb je je baby in je armen...Spannend!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 feb 16 17:32 
actief lid

Spannend zeg! Oh wat lijkt.me.dat moment mooi. Om de kleine in de armen te hebben. Maar ik begrijp je gevoel nu al te goed hoor. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en hoewel ik me nu vooral druk maak om de misselijke momentjes die ik nu ervaar zit ik me zelfs al druk te maken over de laatste weken.
Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 feb 16 11:38 
super actief lid

Benieuwd hoe het met Regina gaat....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 feb 16 12:44 
giga actief lid

Ik ook! Benieuwd of ze de kleine al in de armen heeft gesloten.

Neem een kijkje op mijn blog! : https://www.suusstyle.wordpress.com/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur