Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ik ben zwanger!!
BerichtGeplaatst: 25 jul 15 18:20 
mega actief lid

Gefeliciteerd, wat leuk!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 aug 15 8:53 
actief lid

Inmiddels al weer heel wat weken verder, hoe gaat het nu?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 aug 15 11:36 
mega actief lid

Het gaat goed! Lief dat je het vraagt. Zit nu op ruim 16 weken. Nauwelijks meer kwaaltjes gelukkig. Buikje begint iets te groeien. We gaan komend weekend nog op vakantie voor 2 weken en daarna eindelijk met de babykamer beginnen. Ben nu supergelukkig!

I'm not weird, I'm limited edition

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 aug 15 12:55 
actief lid

Ohh heerlijk! Geniet ervan want voor je het weet ben je al bevallen!

Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een prachtige dochter. Alles gaat super goed, echt heerlijk!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 aug 15 13:28 
actief lid

Fijn dat je bijna nergens meer last van hebt Regina!

Gefeliciteerd Evelien! Hoe ging de bevalling?

Ik ben zelf 21 weken zwanger en weet nu dat ik ook een dochter krijg!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 aug 15 17:33 
actief lid

De bevalling ging opzich goed! Had 2 dagen ervoor veel last van misselijkheid, geen eetlust meer en heel veel voorweeën. De avond ervoor werden ze erg pijnlijk en kwam erdoor niet in slaap. Om 3 uur snachts zijn mijn vliezen gebroken en begonnen de weeën. Alleen omdat ik niet geslapen had was ik helemaal uitgeput.. om 12 uur dus maar naar het ziekenhuis gegaan voor een ruggenprik waardoor ik toch nog iets tot rust kon komen. Vervolgens kreeg ik weer heel erge weeën en dachten ze dat mijn ruggenprik niet meer werkte, nieuwe gekregen en 1,5 uur later werkte die nog niet. Toen zijn ze eerst maar eens gaan kijken hoe ver ik was. Bleek ik al 2 uur met persweeën te zitten! Half uurtje vanaf toen geperst en om 16:36 is ze geboren. 13,5 uur over gedaan dus dat is erg snel voor een eerste!

Als ik niet zo moe was wou ik thuis bevallen maar helaas.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 05 sep 15 17:02 
actief lid

Had het al gezien bij je schoonzusje op fb, wat een prachtige dochter
Gefeliciteerd

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 12 okt 15 19:54 
mega actief lid

Beetje late reactie, maar alsnog gefeliciteerd Evelien! Fijn dat je een snelle bevalling had. Nu lekker genieten van je dochter!

En Marthe, wat leuk, een meisje!

Ik ben inmiddels de 22 weken gepasseerd. 2,5 week geleden hadden we de 20-weken echo en alles zag er prima uit. Precies in verhouding en op schema en we weten nu ook dat het een jongetje wordt! Verder voel ik me prima. Af en toe wat bandenpijn, maar in principe doe ik nog alles wat ik voorheen deed, alleen sport ik wat aangepast. De bezoekjes aan de verloskundige zijn superkort, want ik ben een 'patiënt' volgens het boekje haha... Heb gewoon niets te klagen! Echt heel fijn. Vraag me wel regelmatig af hoe ik het straks allemaal red qua angsten.. Want het kindje wordt volledig van mij/ons afhankelijk en het zal ook wel eens ziek zijn. Ben erg bang dat ik geen vertrouwen in mezelf ga hebben. Ik twijfel of ik daar nog iets mee moet.

I'm not weird, I'm limited edition

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 12 okt 15 21:14 
actief lid

Ik was er ook bang voor. De eerste 3 maanden word het sowieso niet ziek omdat het genoeg weerstand van jou heeft. Het spugen gebeurd natuurlijk ook veel maar je moedergevoel neemt dat over. Je gaat het niet eens erg vinden merk ik aan mezelf. Laatst had ik het in mijn gezicht en nog niks van angst of paniek gevoeld! Al denk ik dat wanneer ze echt moet overgeven omdat ze ziek is het wel zo is.. omdat dan het 'besmettingsgevaar' aanwezig is.. maar voor nu is het blijven genieten en we zien wel wat komt.. het enige wat ik weet is dat je moederistinct alles verzacht!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 okt 15 16:10 
super actief lid

Proficiat allebei! :D

Ik ben hier al eeuwen niet meer geweest, maar ik was geïnteresseerd of er ondertussen nog "bekende" forummers van vroeger zwanger waren. Ik heb 28 september ontdekt dat ik ook zwanger ben, ondertussen 6 weken :smile: Het is nog heel vroeg, maar vrijdag een perfecte echo gehad waar een kloppend hartje te horen was, zo mooi. Dus...duimen maar en hopen dat wij rond begin juni ons eerste kindje in de armen kunnen sluiten!

Fobisch gezien gaat het het laatste anderhalf jaar echt heel goed. Ik ben dan ook niet zo bang voor te toekomst (misselijke kindjes), al weet ik dat het nooit echt helemaal gaat verdwijnen. Gelukkig heb ik een lieve vriend, die me daar zeker in gaat steunen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 okt 15 17:48 
giga actief lid

Wauw gefeliciteerd zeg! Ook super fijn dat het beter met je gaat op het fobie vlak. Heel fijn :)

Neem een kijkje op mijn blog! : https://www.suusstyle.wordpress.com/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 15 16:48 
super actief lid

Dankje Suus! :smile:

Ik ben best wel misselijk. Heel de dag een gek gevoel, en vooral heeeel weinig eetlust.
Maar tot hiertoe kan ik het allemaal goed aan! Ik hoop gewoon zo dat ons kleintje er mag komen! Vandaag zo'n 6 weken en vier dagen ver. Je hoort vaak nog miskramen na deze periode, maar aangezien ik al zo'n mooi hartje heb gehoord hoop ik dat dit een goed teken is :D

Wel heb ik de laatste twee weken een andere angst, die me goed te pakken heeft. "Ga ik wel een goeie mama zijn?!", "Help, ons onbezorgde leven is voorgoed voorbij!",...enzovoort.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 okt 15 7:34 
super actief lid

Van harte gefeliciteerd! Hopen dat het op fobievlak zo goed blijft gaan. En natuurlijk ga je een goeie mama zijn!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 dec 15 22:02 
mega actief lid

Hey allemaal, ik kwam ook nog eens piepen of er 'oude forummers' zwanger zouden zijn, en ja hoor, gefeliciteerd Redg en Evelien!! Hoe gaat het met jullie ondertussen?
Ik ben deze zomer getrouwd, en ondertussen ook zwanger :D. Vrijdag 5 weekjes dus echt heeeel pril. We zijn erg blij, maar ik ben stiekem ook bang voor de misselijkheid :(. Ik wou dat ik enkele weken kon overslaan. Ik kijk zo uit naar het buikje en de stampjes... :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 dec 15 22:14 
giga actief lid

Gefeliciteerd Saar!

Neem een kijkje op mijn blog! : https://www.suusstyle.wordpress.com/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur