Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 maart 14 12:53 
lid

:oops:

Drukdruk met zo'n kleintje in je leven :D
Wil even laten weten hoe het verder afgelopen is na de voedselinfectie en alle borstproblemen.
Was dus terug gestart met mijn paroxetine, nu ondertussen nog steeds (1.5 jaar later)...neem 20mg in...heb ups en downs, zoals vele waarschijnlijk, bij mij gaat het niet alleen om emetofobie maar ook vaak stress, gespannen, piekeren...volg nog steeds gesprekstherapie maar moet zeggen, ik ben blij dat ik af en toe mijn hart kan luchten maar ervan afgeraken lukt niet. Zit nog altijd aan die stomme medicijnen!!!!!
Wou vorige week afbouwen, van 20mg naar 18, na 2 dagen was ik al zo beroerd dat ik maar terug 20 mg inneem.
Mijn droom is een gezinnetje met 2 kindjes, maar durf echt niet afbouwen!! Sinds ik deze medicatie neem heb ik controle over mijn huishouden, kan ik het piekeren een beetje loslaten en beleef ik plezier aan het mama zijn, maarja medicatie en zwangerschap wil ik liever niet.
Begin juli gaan we verhuizen, we hebben een huis gekocht (wonen nu nog in een duplex mini appartementje, waar het dus een grote rommel is met zo'n kleintje erbij :D).
Maar mijn dochter doet het super, wist niet dat het mama zijn zo mooi is maar oooooh zo vermoeiend!!! en wat heb je nodig als je aan een angststoornis lijdt??? RUST :)

Zijn er nog mama's met of zonder paroxetine die het zwaar hebben met kindjes? niet enkel de emetofobie maar gewoon de dagdagelijkse sleur, vermoeidheid...?

Hoe gaat het met jullie???

Liefs K X

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur