Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Geen kinderen
BerichtGeplaatst: 15 nov 13 18:54 
super actief lid

Dronk jij trouwens ook die blaadjes op nee toch? Ik heb het in zo'n eitje gedaan en dan paar minuten laten trekken en nog eens door een zeefje en opgedronken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 nov 13 1:11 
zeer actief lid

Toen ik mn 3e kreeg had ik alleen lichte weeen.Om 16u ging ik aardappeltjes bakken want had zo´n honger...
mn vriend waarschuwde nog van pas op met eten want stel dat het doorzet!Dus hij mocht ze op eten.
Om 16:30 verloor ik wat bloed en belde de vk die er om 17u was. Ik zat op 5 cm en ze prikte de vliezen door. om 18:02 is Jonathan geboren na 9 min persen :)
Ik was niet echt misselijk ,alleen vreselijk last van maagzuur.

Ik zou niet zo snel iets nemen om weeen op te wekken.
Strippen heb ik ook niet laten doen toen ik 40 weken was.Met 41,1 is hij geboren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 nov 13 8:14 
super actief lid

Vero nee ik dronk dat n8et op.. ik dronk dien thee puur en schoonzus ook.. heel de dag door dronken wij dat haha.. laat iets weten als er verandering in komt he

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 okt 14 21:09 
lid

Ik heb voor wat betreft de zwangerschappen de angst niet gekend. Vreemd wel, want heb toch echt emetofobie. Wel steeds bijna de halve zwangerschap misselijk geweest. Emesafene geslikt (dat helpt tegen het gevoel dat je wel zou moeten spugen). Nooit overgegeven :) Zelfs bij de bevalling, waar ik 1 moment (vlak voor het persen) bijna uit reflex moest spugen, gebeurde dat niet omdat ik het ws. gewoon tegenhield.

Mijn grootste angst ligt vooral in het mogelijk ziek worden van de kinderen zelf. En dat ze dan besmettelijk voor mij zouden kunnen zijn. Maar ik heb de derde onderweg en zal hier toch mee moeten dealen. Gelukkig is het maar weinig aan de hand, en is het meestal heel snel weer over. Mij valt het als het erop aankomt altijd weer mee.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur