Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 dec 12 20:25 
super actief lid

Afbeelding

Dit is mijn knapperd die vandaag 1 is geworden :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 dec 12 20:25 
super actief lid

O hij is wel heel mini. Nu kunnen jullie niet zien hoe knap hij is. Hihi!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 dec 12 20:47 
mega actief lid

Ahw wat een mooi ventje!! Van Harte Gefeliciteerd!! Fijne dag gehad?? Haha enneh idd die foto had wel wat groter gemogen!! :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 dec 12 7:54 
super actief lid

Is hij alweer 1... Gaat zo snel! Knapperd met z'n gezicht vol taart :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 dec 12 9:10 
Niet meer te stuiten zo actief lid

Gefeliciteerd :D

,
leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 dec 12 9:12 
Vrijwilliger

Gefeliciteerd met.je.mooie.mannetje!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 dec 12 14:28 
giga actief lid

Gefeliciteerd met je zoontje :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 dec 12 21:52 
super actief lid

Bedankt meiden! Hij is zo´n geweldig menneke. Onze dochter is helemaal verliefd op haar vader (hij krijgt ook de kusjes en kroeltjes :cry: ). Als ik 's ochtends haar kamer binnenloop roept ze PAPA! En dan ziet ze mij en kijkt ze teleurgesteld :sad:
En dát terwijl ik haar het liefste, mooiste, meest FAN TAS TISCHE meisje van de wereld vind :yes:

Gelukkig is zoonlief erg op zijn ma. Hij laat me geen seconde met rust. Zie hier zijn liefkozende bijtritueel...

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 dec 12 22:11 
mega actief lid

Haha iig nog iemand die op jou gesteld is... De oudste heeft dat ook een tijd gehad en het is weer goed gekomen maar ik vond het niet altijd leuk... Stefan was er ook nooit en deed ook weinig met hem en ik was de kwaaie pier als hij er wèl was want dan kon en mocht alles als papa er maar geen werk mee had. (Stefan is trouwens nu een superleuke papa die er nu wel met de kindjes op uit trekt.)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 29 dec 12 22:48 
mega actief lid

@Paniekmoeder; nog van harte met je zoontje, wat vliegt zo'n jaar voorbij zeg!!
Wat betreft dat slapen denk ik dat inderdaad die kiekeboemethode erg kan helpen. Het kost even wat tijd en vooral discipline, maar het werkt wel!
Ik herken wel erg je verhaal over dat het lijkt alsof je dochter je niet serieus neemt. In die fase zit ik ook wel met Levi. Ik weet alleen niet of het met niet serieus nemen te maken heeft of dat hij gewoon erg zijn grenzen aan het verkennen is.
Wij zitten ook met recht in de; ik ben 2 en ik zeg nee!-fase. De hele dag door is het; niet mee naar buiten, niet mee naar binnen, geen televisie kijken, wel televisie kijken, niet op het potje plassen, wel op het potje plassen.. Kortom, hij weet niet wat hij wil en wij des te minder! Maar doordat wij de grenzen stellen, of in ieder geval proberen te stellen, hebben we, vaak wel even met een huilbui, hem uiteindelijk waar we hem graag hebben willen.
Ik denk dat dat ook zo met naar bed brengen is; je hebt niks te willen, het is bedtijd en jouw dag is nu afgelopen. Mijn broer roept ook altijd dat de tijd snel zal komen dat Levi pas laat (zeg 23.00 uur) naar bed zal willen. Ja daaaag! Hij heeft niks te willen! Hij heeft zijn rust nodig, dus ik wil dat hij uiterlijk half acht op bed ligt! Ook omdat ik mijn rust hard nodig heb :lol: Ondanks dat ik het een schatje vind hoor! Maar hij is ook ontzettend ondeugend en vraagt enorm veel aandacht. Dus ik ben gewoon gesloopt aan het einde van de dag!

Verder hebben wij een vervelende tijd achter de rug wat betreft ziek zijn. Na Levi zijn verjaardag kreeg hij de buikgriep, daarvoor was hij al weken snotverkouden en afgelopen week, precies met kerst, is hij doodziek geweest van een keelontsteking. Ik heb hem nog nooit zo ziek gezien :unsure: Wat had ons mannetje het slecht zeg! Op eerste kerstdag hebben we 's avonds uiteindelijk uit nood een bezoek aan de HAP gebracht waar hij een AB kuur kreeg, waar hij gelukkig heel snel van opknapte, zodat we allemaal nog redelijk van een tweede kerstdag konden genieten.
Dit hoort er dus ook allemaal bij.. Erg moeilijk, het ziek zijn, het ondeugende, het soms slopende aandacht vragen.. Maar oh zo mooi en geweldig als je hem 's ochtends uit zijn bedje haalt en hij met een big smile zegt; Moggemogge mamaaa! :D
Of over mijn benen wrijft en zegt; mama mooie kleertjes aan! Ik hou van mijn kereltje! :thumbup:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 dec 12 8:58 
Niet meer te stuiten zo actief lid

Ben jij dat PM? :eek:

,
leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 dec 12 11:47 
super actief lid

meggie schreef:
Ben jij dat PM? :eek:

:yes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 dec 12 11:59 
super actief lid

Francisca schreef:
Ik was de kwaaie pier als hij er wèl was

:evil: Heel herkenbaar. Gisteren was mijn man werken. Heel de dag niets aan de hand. Lekker naar de kinderboerderij geweest, samen een filmpje gekeken toen zoon op bed lag. Ze lag in mijn armen en streelde mijn wang. Ik helemaal blij :whistling: TOTDAT PAPA weer binnenkwam. Ik kon meteen opzouten :cry:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 dec 12 12:07 
super actief lid

Caatje schreef:
Kiekeboemethode.
Leg haar erin, verhaaltje, kusje, aaitje en dan weg gaan. na 5 minuten weer, na 5 minuten weer. Geen gezellige boel van maken maar alleen weer een kusje en 'nu gaan slapen'. Dat doe je een week of 3 en dan zou het klaar moeten zijn.
Laat je niet verleiden langer te blijven of te gaan kletsen.
Heel stellig naar boven, kusje, haar neerleggen als ze staat en zeggen dat ze nu gaat slapen.
Mijn zoon was iets jonger maar het werkte bij ons als een tierelier. Bij een terugval meteen die methode weer toepassen en dan is het snel weer gedaan.

Doe hem nu ruim een week en kiekeboemethode helpt wel degelijk. Het is alleen zo $#@& dat ze elkaar wakker gillen :roll: GEK word ik er soms van.
Het enige wat er soms gebeurt is dat dochterlief als ik haar neerleg tekeer gaat als een kat in het nauw. Springen, gillen, krijsen, dekens uit ledikant gooien, spugen :oops: Jeetje, ik heb een monstertje gemaakt.

Maar ik houd vol, ooit komt de dag dat ze doorslapen en meteen gaan pitten :cool:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 dec 12 12:14 
super actief lid

@ Rijtje - O wat heerlijk he die mannetjes! Die vinden hun mams toch zo fijn! Ja het is zeker moeilijk als ze ziek zijn. Ik weet er alles van :sad: Ze zijn zo kwetsbaar nog.

Gelukkig is mijn meisje niet abnormaal, lijkt veel op het gedrag van jouw zoon. Er staat een onwijze kop op die meid. Ze kan heel fel kijken en dan heel vastberaden NEE roepen. Dan schudt ze er overtuigend bij met haar wilde haardos en rent ze weg van mij.

Wat knap dat hij op het potje kan plassen zeg! Dat kan Lou nog niet. Ze laat alles gewoon lopen als haar luier af is.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur