Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 aug 12 9:23 
Niet meer te stuiten zo actief lid

denk wel als je deeltijds voedt dat de productie snel zal stoppen.
Meid, ik zou er echt mee kappen gewoon, het is duidelijk dat dat voor Geike veel beter is, aangezien ze nu zoveel rustger is.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 04 sep 12 17:50 
zeer actief lid

Het was mij even ontgaan dat er hier een nieuw topic is geopend ik dacht al steeds waarom krijg ik geen mails meer haha.

Hier gaat alles goed Fenna is nu bijna 2,5 jaar oud en is echt in de fase ik ben 2 en zeg nee! Maar ze is makkelijk af te lijden en doet dan toch wat je wil en in de winkel geeft ze soms wel drama maar ook dat is tot nu toe nog makkelijk om te buigen met: Fenna weet je wat jij voor mama mag doen even de boter pakken kan mama niet bij en jij wel nou helemaal trots en die bui is in 1 klap verdwenen.

Een paar weken terug had ik het zwaar kwa fobie klachten iedere keer als ze wat witjes zag of moe was dacht ik oh nee daar gaan we maar natuurlijk niks aan de hand. Daarna werden alle kinderen (opvangkindjes) en mijn eigen dochter ziek dus hup weer in de stress niks aan de hand toen het net een beetje aan het weggaan was bij alle kinderen
Lezen op eigen risico: toon
werd fenna ineens huilend wakker tussen de middag ik naar boven mama auw hoofd dus ik dacht oh heeft ze gestoten kusje er op over? ja. dus ik zei ga maar weer lekker slapen. 15 minuten later weer huilen ik er weer heen mama buikpijn mama pijn in benen dus ik haal haar uit bed wil haar neer zetten ze wil niet gaan staan dus ik schrok ik dacht oh ze zal toch niet knel hebben gezeten gedraaid en wat gebroken hebben. Zegt ze samen in bed nou oke alle andere kinderen lagen nog te slapen dus hup samen in bed we lagen 2 seconden of het was naar beneden nou op naar beneden. huilen huilen maar ze ging wel weer op haar benen staan ze zei nu steeds mama buikpijn dus ik kreeg het al helemaal benauwd snoepje gepakt even kijken wat ze er mee deed en ze at het niet op dus ik dacht al o jee die voelt zich niet goed. Bak neer gezet binnen handbereik en ja hoor uurtje later begon ze te spugen eerst dacht ik shit wat nu weg gaan? maar ineens liep ik heel snel naar de bak toe rende naar haar toe aaide over haar rug met ene hand en hield de bak vast met de andere hand toen ze klaar was zei ze bah mama bah toen zei ik geeft niks meisje kan gebeuren mama ruimt het wel op is alleen een beetje spuug. Was zo verbaasd over mezelf dat ik niet was weggerend maar juist er naar toe dat ik haar zelfs aan durfde te raken en alles heb schoongemaakt 's avonds heb ik haar ook gewoon een kus gegeven. Het is nu 4 weken geleden ofzo maar sindsdien ben ik een stuk rustiger en niet meer in paniek als ze wit is of moe. En ik weet als ze ziek is kan ik er zijn voor mijn kind! pfff wat een opluchting ben best een beetje trots

Fenna gaat vanaf volgende week naar de peuterspeelzaal ben benieuwd hoe ze het vind. En ze krijgt in maart een broertje of zusje :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 10 sep 12 20:26 
mega actief lid

Wat leuk. voel.je.je goed

Van.je eigen.kids.valt.het mee.he. sta ook van mezelf.te.kijekn.

hier.begint yoel te lopen. af en toe een.pasje. echt super

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 sep 12 6:11 
mega actief lid

Wat goed vam je zeg en natuurlijk gefeliciteerd!!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 sep 12 12:26 
zeer actief lid

Dank jullie. Ja voel me nu beter ben wel heel misselijk geweest :-( nu alleen nog erg moe.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 sep 12 18:45 
giga actief lid

Wat goed van je! Zo wil ik ook kunnen handelen, als alicia al te hard hoest dan staan m'n haren al overeind en wil ik al rennen :oops: hopelijk gaat die therapie op 1 oktober wonderen verichten.

Alicia heeft vanavond de camera van de babyfoon gesloopt, hij hing boven haar bed en ze kon erbij komen. Ik loop naar haar kamer om die camera goed te zetten, is ie gebroken :eek:

Dus nu zit ik zonder camera en babyfoon... M'n vriend gaat vanavond kijken of hij hem kan maken. Laten we hopen dat het lukt, anders moet ik een nieuwe halen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 19:18 
mega actief lid

Durf je niet zonder babyfoon dan?
hier staat ie.zelden aan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 20:07 
zeer actief lid

Ik heb ook geen babyfoon vond het een rot ding maakte kraak geluiden. Nu is dit huis best gehorig en heeft mijn dochter nou niet echt een zacht huiltje die hoor ik overal wel overheen haha.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 20:13 

Ik had wel babyfoon in ons vorige huis, daar lag de slaapkamer nogal ver van huiskamer/keuken.
Nu liggen de kamers wat dichter maar om te verijden dat onze 2 grootste zoontjes wakker zullen worden van de baby zal er toch terug een babyfoon zijn savonds als ze alledrie slapen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 20:21 
mega actief lid

Ja toen yoel uk wasbhad ik ook de.baby foon an. bij levi kon ik niet slapen als ie uitstond. zn bed stond.tegen.one.kamer.aan hahah.
nu staat ie alleen aan als hij.onrutig is.of.er.1.zie.is

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 20:24 
mega actief lid

Ik gebruik hem helemaal niet maar Keanu slaapt bij ons en Tycho ook tot 10 maanden daarna grensde zijn kamer aan de onze. (En had hij anders wel genoeg lawaai...)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 20:25 
mega actief lid

Ik hoor mijn kinderen trouwens nog door de ergste pokkeherrie. :yes: Heel apart alsof ik daar een sensor voor heb.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 sep 12 20:28 
mega actief lid

Die heb je ook. helaas alleen vrouwen hahaha.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 14 sep 12 7:22 

aaargh mijn jongste zoon hangt het uit snachts! Ik weet niet wat mij overkomt!!! Die slaapt ALTIJD de ganse nacht door, tenzij hij ziek is, normaal gezien en nu is dat al 5-6 dagen na mekaar dat hij uit zijn bed komt (en mij dus een hartverzakking bezorgt) zonder duidelijke reden. Als ik hem dan terug ga instoppen, even over zijn bol wrijf en de deur open laat (en licht in de gang aan!) dan is het goed en slaapt hij verder!
Gisteren kwam hij hier om 22u binnengestrompeld, helemaal warrig, kroop bij mij op de bank maar echt contact maakte hij niet, dus dat leek wel op slaapwandelen. Heb hem opgepakt en geknuffeld, teruggelegd en hij sliep direct weer.
Om 1.30 kwam hij nog eens mijn kamer binnen, toen zei hij wel heel duidelijk "ik wil jou", maar opnieuw was het ok als ik hem gewoon terugbracht en instopte en om 5.30 deed hij hetzelfde!
Mijn man was toen weer even meneer tactisch en zei "papa gaat boos worden he als je altijd uit je bed blijft komen" op een nogal humeurige toon, en de kleine man barstte in tranen uit, ocharme.
Opnieuw was gewoon even instoppen en een geruststellende knuffel voldoende.

Ik weet niet wat hij heeft, het is echt vreemd. Is dit iets leeftijdsgebonden? Ik herinner het me wel van Elias, maar weet niet of dat op dezelfde leeftijd was. En pak ik het goed aan of moet ik kordater zijn? Hij heeft schrik, dat bewijst het feit dat het licht in de gang aan MOET, dus ik vind het moeilijk om dan kordaat te zijn. Vind mezelf al kordaat genoeg door hem altijd terug in bed te gaan stoppen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 14 sep 12 7:29 

Ja hoor dat vind ik ook. Dat is al kordaat genoeg. Als zo'n kleintje zo bang is kun je toch moeilijk boos worden. Als hij nou al 10 jaar zou zijn kan het gewoon baldadigheid zijn, maar in dit geval lijkt me dat niet. Ik weet niet hoe andere moeders dat doen?

,
leeftijd zoals mijn achternaam, grootste dierenvriend op aarde....levensmotto: wat mot dat mot!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur